fredag 13 februari 2009

Utmaningen - 6:e bilden!

Jag har blivit utmanad av Liza och jag älskar sånt här :)
Regler:
Gå in i mappen mina bilder, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem . Det blir Jessie och Felicia.



Eftersom jag bara har tre bloggar och en blev jag utmanad av så har jag bara två kvar att länka till. Men lyckades inte länka dom här på sidan utan skriver bara namnen. Hoppas det är okey

Men hur som helst är bilden jag valde tagen i november när farfar var på besök hos oss under våran ommöblering. Han och Tim sitter i våra campinstolar i vardagsrummer ,äter vindruvor och tittar på tv. Frågan är hur många druvor Tim egentligen tyckte att farfar skulle ha men några få fick han väl smaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart är Tim en trendsättare, campa i vardagsrummet. Tror att jag själv måste prova det i helgen...mera outdoors indoors