lördag 7 februari 2009

kortis inlägg

Då har jag i alla fall sovit i 3 timmar och det får räcka. Känner mig väl inte speciellt utvilad direkt men vad ska man göra det går nog bra ändå. Tim är skittrött men har bestämt sig för att ej somna. Vi har läst morfar prosten , lyssnat på tintin i kongo och ingenting funkar. Nu sitter vi alla tre i soffan och Tim har krypit ner i pappas famn och har nu svårt att hålla ögonen öppna. Själv ska jag snart göra mig i ordning och traska ner till jobbet och mitt första nattjobb. Har nu laddat upp med frukt,proviva och nötter så jag ska väl överleva eller vad tror ni?

Förresten pratade jag med Neros foderfamilj idag och allt går verkligen super bra. Han har blivit bästis med katten och har börjat hitta sin plats i lägenheten. Ute går det fint och massor av mortion får han ska ni veta vilket jag tycker är så skönt att höra. Vakta gör han redan hela flocken och sina gammla bajsställen är uppfunna. De trivs med honom och berömde mig idag för att han är så uppfostrad och lättlärd så man får väl tacka och buga.

På onsdag kommer mamma och pappa upp till oss om allt går enligt planerna och Tims förskylning blivit bättre.Vi har inte träffats på ett bra tag och jag saknar dom en massa så klart. Men nu ska jag göra mig iordning så jag inte kommer för sent.Tim sover nu som en stock och kommer nog göra hela natten får vi hoppas. Ha en bra lördag

Inga kommentarer: