tisdag 17 februari 2009

jobbigt värre

Fy fasen alltså. Jag är helt slut efter bara en kvart på crosstrainer. Otränad till tusen kan man lugnt säga att jag är. Förr kunde man minnsan stå minst 40 minuter och tugga adrealin och nu var jag istället tvungen att gå av vilket känns så lagom pinnsamt. Fast bra på samma sätt för nu vet jag vad jag har framför mig. Stenhård träning och mer promenader. Bättre uppläggning för mat och mer vila så ska vi se att detta blir bättre om några veckor.

Tim är ju på dagis vid denna tiden och idag skulle det visst komma lite fler barn än igår men det gör nog vilket som för honom för hans passion på dagis är att trollbinda fröknarna med hans stora charm och det går som väntat riktigt bra. Själv ska jag snart dra över lägenheten med båda dammsugare och trasa innan det är dags att laga mat och hämta minstingen på dagis. Vädret ute är sådär. Varken toppen eller botten om jag själv för beskriva.. Men det blir en promenad ner till stan istället för buss i eftermiddag i alla fall. Men först ska jag faktiskt ringa mamma för det har jag inte gjort ännu denna tisdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du ska dra iväg på din crosstrainer samtidigt som du ser på skidskytte. Tror och vet att du är en klippa i spåren....du kan konsten att hantera backar...