onsdag 4 februari 2009

dagens glada inlägg

Kan verkligen inte koppla av och borde legat i sängen för timmar sedan eftersom jag ska jobba imorgon och stiga upp 05.30. Iställer sitter jag här framför datorn. Det kryper i fingrarna och är jag riktigt tyst hör jag Tims små snarkningar i rummet intill. Jo som sagt han sover i sin säng som en stock efter en heldag här hemma med mig. Vi har monterat ihop hans nya bord och stolar som nu står så fint uppställt inne på hans lilla men superfina barnrum. Tänkte ösa upp bilder men kameran är borta. På vift,försvunnen och vi har letat som tokar hela kvällen. Den finns ingenstanne men kommer väl fram imorgon på den mest underliga platsen i lägenheten och när vi minst anar det. Vissa misstankar går mot minstingen i huset men vi har ännu inga bevis. Han älskar tekniska prylar och har tusen gömställen att averka här hemma så det är ingen lätt uppgift må ni tro. Visst kan jag själv lagt bort den . Absolut inte omöjligt då jag faktiskt är en riktig slarvmaja fråga vem som helst nästan i alla fall. Eller vad säger ni kära familj?
Tvättat har jag även gjort idag hurtig som alltid men utan Tim eftersom Thomas varit hemma hela eftermiddagen och agerat dektektiv/lekkamrat.
Förskylningen är bättre och därför blir det dagis imorgon vilket blir tidigt. Redan klockan 06.00 måste jag dra upp det stackars livet och det känns lite i hjärtat vill jag lova men vad gör man inte för ekonomin minnsan. Och om jag ska trava upp tidigt så ska jag sova nu med detsamma och kommer antagligen göra också hoppas vi.

Inga kommentarer: