tisdag 17 februari 2009

en kallfrusen tintin

Det var riktigt kallt ute när jag begav mig ner till staden för min fika med Michelle men ändå skönt att få röra på sig lite ordentligt igen. Hade bestämt träff 15.30 och ett helt nyöppnat ställe här i stan blev vårat häng för eftermiddagen. Ja beställde en varm chocklad och en grov smörgås med skinka och fårost .Det smakade gott och vi hade ett par riktigt trevliga timmar där inne .Pratade om det mesta och kom fram till att killar ofta kan ha svårt att få händerna ur byxfyckan för arbete. Men har det väl börjat är det istället svårt att avbryta dom så det är väl en övervägningsfråga och visst är det allt bra att ha dom omkring sig ändå för hur skulle annars världen se ut tror ni. 17.30 tog vi våra saker och tackade för oss, tog en sväng till willys för lite onödiga inköp och gick sedan åt olika håll då vi bor på var sin sida av staden .

Hemma var det lugnt och skönt. Tim och hans pappa hade haft en bra tisdag och satt och tittade på barnkanalen när jag kom hem lite nerfrusen och rosig om kinderna. Har sedan tittat på Laban och sitter nu i köket och håller Tim sällskap för lite kvällsmat. Snart är det läggdags och resten av kvällen tänkte vi titta på film och umgås med Jonas som kommit hem från sjön. Så mer skriver jag inte nu seddu. Ha en fin dag

Inga kommentarer: