tisdag 3 februari 2009

middagsvila


Jihooo Tim sover middag i sin säng. Tog ett tag men till slut kom han upp i sin säng och la sig brevid mig och somnade som en stock. Skulle nu varit i tvättstugan men det går ju ej när han sover och man inte vet när det ska stigas upp. Istället har jag bokat en ny tid och gör ett försök imorgon förmiddag.

Dagis hade gått fint som vanligt men han är ju ganska snorig och känns lite febrig så ska ta en temp på honom efter mellanmålet. Och nu till dagens nyhet eller igentligen inte men för en del kanske. Min man är en hejare på hushållsarbete fast han är bra på att dölja detta för det mesta. Hur som helst så ska han idag hjälpa mig lägga upp gardiner med snabbfåll för det är jag väderlös på. Roligt eller hur.

1 kommentar:

frida sa...

Hej! jag skulle snabbfålla idag men man behövde tydligen nån pressduk. Vad är detta och vart köper man det? :)