måndag 2 februari 2009

allt och ingenting

Tim tänker verkligen inte samarbeta och sova middag vilket jag vill att han ska göra. Springer nu omkring i köket med lissebergs kaninöron på huvudet och är allt annat än trött. Men innerst inne är tröttheten enorm men varför lyssna på sin mamma när man istället kan göra rakt emot och vägra helt enkelt.
Ringde nyss resustemet ( min arbetsgivare) och kollade upp arbete. Som vanligt finns det inget arbete vilket ej förvånar mig och jag kände hur denna dagen håller på att rasa samman i ett irrationsmoment. Borde ta med mig Tim och promenera ner till stan och besöka bibloteket men har ingen riktigt kraft känner jag. Väntar nog in Thomas och hoppas han kommer hem med lite ny energi och ikväll blir det att börja lägga upp ett nytt träningsschema på crosstrainer och börja gå ner alla dessa miljoner kilo. Men nu ska jag fixa ihop lite mat för det har det inte blivit något ännu och sedan får vi se vart dagen tar vägen

Inga kommentarer: