torsdag 5 februari 2009

uppe i ottan

Vi är vakna ,vi är verkligen vakna och snart är det dags att ge sig ut i snön. Frukost är avklarad och Tim dricker välling lite halvt sovande men entuiastiskt eller hur det nu stavas , vad vet jag? Natten har varit halvdan och väldigt hostig för honom. Somnade gjorde vi alldele för sent men är man inte kry så är man inte. Vad ska man göra. Efter mycket hostande och snorande la vi oss ännu en natt i soffan eftersom det är mera plats för oss båda. Utvilad är man inte speciellt men jobbet kommer säkert gå fint ändå och förresten jag ska jobba min första natt i helgen. Håll tummarna för mig då för det är ett lååångt pass och antagligen kanske händelserikt även nattetid har en fågel viskat i mitt öra. Men nu måste vi kila. Ha en fin torsdag allesammans.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmm...idag har jag ont i halsen...jag misstänker TIM......