torsdag 19 februari 2009

nyduschad och pigg

Har nu tagit en härlig morgondusch för att riktigt vakna till denna torsdag. Tim och Thomas sover fortfarande men ska allt komma upp inom det närmaste. Natten var allt annat en lugn och Tim vaknade upp runt 22.00 sedan höll han på så in till 02.00 och vi somnade helt utmattade i hans säng. Men det hör ju till med barn så det är bara att bita ihop och fortsätta kämpa på antar jag .

Om en timme dyker Felicia (lilla) upp här hemma. Hon och Thomas ska ha en pappa dotter dag på skjutbanan vilket är superduper för dom båda. Eftersom det är sportlov här så är det en av aktiviteterna man kan hitta på här i stan denna vecka. Och det passar ju dem båda då de visst ska vara två hejjare vid skyttet minnsann. Själv ska jag och Tim tittat på skidskytte om en timme sedan göra oss i ordning och gå till dagis. Sedan fortsätter jag till stan och min första kursdag som jag hoppas för allt i världen att jag klarar utan problem. Så håll gärna tummarna. Det kan nog behövas om jag känner mig själv rätt.

Nu vaknade Tim förresten så nu ska jag inte sitta här och nöta mer för tillfället.

Inga kommentarer: