tisdag 17 februari 2009

tisdagsblogg

Godmorgon allihoppa. Vi har snart ätit upp frukost och är faktiskt snabbare än vanligt. Tim var gudabäst på inhalatorn idag och fick in sina tio andningar utan minsta motstånd. Det ni,bra eller hur? Jag är trött eftersom jag bestämt mig för att stiga upp 05.50 imorse för att titta på skidskytte. Tim sov dåligt i natt så jag var väl uppe sisädär 6 gånger mellan 01.00-04.00 så självklart somnade jag ett flertal gånger under tävlingen och tur var väl det för det var ju knappt några svenskar med och Norge vann som vanligt.
Idag tisdag ska jag inte sitta här hemma och invänta samtal från resursen utan gå ner på stan och leta pulka.. Fika men Michelle och prata om hur min älskade Nero har det på andra sidan uddevalla. Och går allt som planerat ska hans fodematte ta honom till veterinären för vaccination denna dagen vilket jag kommer kolla upp efter att vissa saker kommit fram i mitt öra på senare dagar.
Nu har jag kramp i foten och tänker resa mig från denna dåliga benställning och sätta fart med disk och bäddning sedan blir det badrummet för det ser ut att behövas på en del av oss här hemma i alla fall. Ha en bra dag där ute.

Inga kommentarer: