onsdag 11 februari 2009

morgonblogg

Godmorgon alla hurtbullar och latmaskar. Här sitter Tim och jag i köket och äter frukost. Inget mindre än gröt med äppelmos och tekaka. Samtidigt diggar vi i takt till Jumping out da window på högsta volymen på dattan. Snart ska vi göra oss i ordning och gå till dagis. Sedan ska jag hem och fixa till det lite här i lyan. Dammsuga kan jag inte för den gick sönder igår i slangen till min förskräckelse.Tur att mamma och pappa kommer om några timmar så då kanske de kan klura ut ett sätta att laga den får vi hoppas.
Har förresten funderat en del på sistone på vårat sociala nätvärk.Man försöker vara trevlig och kontaktbar men vad får man tillbaka.Inte ett skit. Msn börjar trötta ut mig likaså facebook. Funderar bara på att ha kvar dom jag verkligen pratar med där och radera resten för att inte få och bara ge känns riktigt onödigt om ni fattar vad jag menar.Konstigt är att folk klagar på att vi aldrig hör av oss vilket jag undrar varför?
På tal om något helt annat så tänkte jag inte kommentera gårdagens match mot Brasilien. Utan helt enkelt tänka framåt och låtsas som detta aldrig hände.Nu är Tim klar med frukost och det är bäst vi borstar tänder och tvättar oss noga så vi inte ser ut som lortgrisar.Ha en bra onsdag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Folk är märkliga, speciellt dom som säger att "vi måste hålla kontakten" och sen aldrig gör det. Nej, dags att vårstäda på msn och facebook.

No comments på matchen igår. Vi ser framåt och den viktiga matchen i mars. YES

tintin sa...

mia:du har så rätt så kära syster.ransonering here we come