onsdag 13 februari 2008

upp upp ner!!!!!

Tänk att humör kan gå så upp och ner som det faktiskt gör. Från att vara på topp känner jag mig numera som att ligga nån stanns nere mot havsbotten. Vet inte riktigt varför men Tim har varit väldigt ledsen i kväll vid nattningen och varje gång han somnat har han väckts av alla möjliga ljud här i lägenheten men nu verkar han ha tystnad för natten hoppas jag. Men kvällen i allmänhet har varit lite deppig av ingen speciell anledning men funderar på att ta mig en dusch och lägga mig i sängen och kanske läsa en bok för jag fick så många bra i julklapp fast inte hunnit läsa ännu.


En annan sak som jag funderar lite på är att min vikt inte verkar gå neråt även att jag går väldigt mycket och har även lagt upp ett träningsprogram så jag ska vara på storlek 34-36 i sommar som innan jag blev gravid. Jag äter bättre och nyttigare men ingen sker.


Nehe detta blev ett deppigt inlägg så jag avslutar detta innan det spårar ur. Hoppas er dag varit bättre än min. Kram till alla därute

Inga kommentarer: