torsdag 7 februari 2008

framsteg


Ikväll sommnade Tim utan tårar och istället gav Thomas ett leende innan han gick ut ur rummet vilket för oss känns som det största framsteget hittills. Och det är med ett litet smile jag sitter här vid datorn nu och tänker tillbaka på de första dagarna av våran läggdagsträning.
Dagen har för övrigt varit hur bra som helst och på eftermiddagen fick jag också Tim att dricka upp sin välling för första gången utan att grimasera som om han skulle spy vilken sekund som helst. Det var med full apptit hela flaskinnehållet slank ner i magen sedan läste vi lite på hans rum, tittade på fiskarna och satt i soffan och kopplade av.
Nu ska jag snart se på efterlyst innan jag ska krypa i säng och hoppas på ännu en bra natt. Puss och kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

underbart! jag blir så glad av det. ska bli så kul att komam till er i helgen. puss på er!

tintin sa...

felicia: jippi äntligen skriver du min kära vän. Det ska bli så kul att du kommer till oss. Ska ta väl hand om dig det lovar jag.puss

Liza sa...

Skönt att ni får sova lite!!
Jag tänkte eventuellt komma förbi i nästa vecka, bara jag och Stella -Funkar det?
Kanske på onsdag eller torsdag och sen stanna någon natt eller 2?
Kram
Ps härligt att höra att du lyssnar på mig ha ha

tintin sa...

liza: ja sömn är undebart. Hoppas du får lite av den varan också ibland.kram