torsdag 7 februari 2008

härliga, juvliga torsdag

Är inte varje dag man börjar en blogg med men idag är det en sådan dag och den bara fortsätter att följa samma spår som i morse. Vaknade av Thomas väckarklocka 05.20 utan en Tim brevid mig. Kan ni tänka er att i natt sov våran lilla prins i hela 8 timmar vilket är super länge och har inte hänt på månader. Smög in på hans rum och kunde inte låta bli att småskratta lite för där låg han helt ljuvlig och småsnarkade med snuttefilten i ena handen och labanskallran i den andra och såg ut att ha det hur bra som helst. Gick tillbaka till sängen men var för pigg och lycklig för att sommna om så började istället bläddra i en Vi föräldrar tidning och 06.00 vaknade Tim. Hämtade upp honom och sedan lå vi och småslöade i sängen sommnade sedan om och 09.00 gick vi upp utvilade och på bra humör. Packade på oss vinterkläder och kom ut till ett underbart februariväder och var borta i cirka en timma. När vi kom hem kollade vi lite på laban , lekte lite på Tims rum , städade lägenheten och helt plötsligt var det dags för flaskmat . Oroade mig lite för läggningen men den funkade mycket bättre än igår på lunchen.Efter 10 minuter sov han som en stock och gör fortfarande. Så nu ska jag följa Lizas råd och gå och lägga mig. Tack förresten för ett trevligt samtal. Och skönt att höra att ni mår bra .
Har även hunnit få i mig lite kantarellsoppa och smörgås så vad gör jag upp ? Javisst ja måste ju avsluta mitt inlägg. Hoppas alla där ute har haft en bra dag också. På återseende . Kram

Inga kommentarer: