söndag 17 februari 2008

redan söndag

Tänk att det redan är Söndag. Känns som att denna veckan har hoppa över dagar för den har bara rusat iväg. Har dock hunnit med en hel del och eftersom det har varit sol varje dag så har det blivit fullt med härliga långpromenader med Åsa och Jonathan. Idag ser det lite sämre ut men det gör inte så mycket för jag ska ändå vara inne större delen av dagen för att tvätta,städa och kasta massa bråte innan vi får besök av mamma och pappa som kommer stanna några dagar här hos oss vilket blir trevligt. Felicia ska på kalas så det är full stayling framför speglen nu och Tim är lite småsur av att sitta brevid mig här i sitten så detta meddelande blir inte speciellt långt.

I natt sov han som en prins igen och verkar ha bestämt sig för att vakna 06.00 varje morgon vilket är superbra. Då hämtar man bara upp honom ur sin säng och byter blöja sedan kryper vi ner i våran säng och sover till 09.00 för att gå upp och äta frukost och gå ut med hunden.


7 kommentarer:

Anonym sa...

älskar bilden! mungiperna åker hiss! hihi...

Liza sa...

Ser ut som han gillar maten ;) Var det äcklig banan eller gröt han blev bjuden på? Ha ha
Gullunge!

tintin sa...

felicia: ja la lite upp den för din skull :)

tintin sa...

liza: haha det var pappa thomas konstiga gummimos som inte var någon större hit.

Anonym sa...

Så där ser jag också ut när jag misslyckats med mitt bananätande....

Liza sa...

Ha ha han mixade den va? Så gjorde jag med en gång till F. Stärkelsen i potatisen gör att det blir super segt he he

tintin sa...

liza: haha ja det var exakt vad han gjorde .det var verkligen bara gummi av alltihopp.