fredag 29 februari 2008

sjuklingar

Jag vet att jag har slarvat igen med mitt skrivande men jag har en bra ursäkt att komma med denna gången för vi är nämligen förskylda hela familjen den ena värre än den andra. Känns lite som att helgen komma bestå av att vila och åter vila för mycket mer kommer vi nog inte orka. Men solen har hittat tillbaka till oss här på västkusten igen i alla fall vilket är härligt men kanske är det så att man lätt tycker det är så varmt så man inte klär på sig ordentligt och vips så är man förskyld.Typisk men sant.

Veckan har förutom förskylning varit bra men regnig. Tim har inte kommit på hur man ska komma framåt riktigt ännu men bakåt går lite snabbare nu och hur somhelst så kommrer han alltid fram till sitt mål även om man så ska rulla,snurra runt,åla och skruva sig. Pratar gör han också på sitt lilla vis med orden Da när han får någonting i handen och mamma i alla möjliga sammanhang och självklart är jag där på sekunden...hahah

Har haft några tuffa nätter och känner mig då helt färdig och förkrossad men nu går det bättre igen och i natt sov minnsan våran solstråle till 05.00 vilket är superduper. Han har förresten ätit klart sin flaskmat nu så jag ska byta blöja och sedan är det lunchvila på schemat. Ska även lägga upp Tims nya siffror från bvc idag. På återseende.

Inga kommentarer: