tisdag 24 mars 2009

tisdagbeskymmer

Tror ni inte att det var snö (lite tussar här och var) ute i morse när jag stog startklar för en timmes morgonpromenad. Visst det kommer vara borta innan dagen är slut så klart men är det inte typiskt. Bara för att vi begav oss till Torp (köpcenter) för vårklädesinköp igår så ska det vara snö ännu en gång. Men efter lite övervägande fram och tillbaka beslutade jag mig för att barnen ändå kunde ha på sig vårkläder fast varmt under. Solen skiner ju här och det blir varmare för varje gång jag kastar ett litet öga på termometern i fönstret så frysa kommer de inte göra alls för vi verkligen hoppas. I sådana fall får jag väl känna mig som den dåliga mamman när det är dags för hämtning som liksom inte har koll på dagens outfits överhuvudtaget.

Min förskylning är lite bättre denna tisdag vilket är skönt. Har precis avslutat en liiiiiiiite för sen frukost och tänkte snart spola upp vatten och torka alla golven i lägenheten. Sedan har jag idetorka som vanligt angående lunchens intag men får väl ta och skåda en blick över kylskåpet på jakt efter något att få i mig. Fast nu sätte jag igång och loggar nu av dator för denna gånge. Vi hörs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt vårset, snyggt barn, snygg mamma.

puss!

Anonym sa...

En klassisk look....