onsdag 4 mars 2009

regnfria onsdag

Tim sover nu på ballkongen och jag skulle egentligen fixa tusen saker under tiden men hamnade istället här framför datorn av någon underlig anledning även denna dagen. Ute är det inget regn och förmiddagspromenade var allt annat än blöt och blaskig vilket gjorde mig på gott humör och håller (ta i trä) fortfarande i sig.

Vet ni förresten att jag idag ringde mitt första samtal till en bilverkstad. Svarade på kluriga frågor om bilen och tyckte själv det gick riktigt bra även om mannen som kallar sig Tommie frågade lite frågande i luren om min sambo skulle köra bilen dit efter 3 eftersom det nog var en bra ide. Så i eftermiddag kommer Thomas lämna in bilen på service och nu hoppas vi att de inte kommer ta några hutlösa priser. Själv blir jag hemma med resten av familjen och drar väl ut på en eftermiddagstur efter mellanmålet om vädret håller i sig.

Kan även berättat att jag nu har en läkemedelsdelegering efter att igår klarat ett mycket svårare prov än jag väntat mig. Nu har jag ju dock inte jobbat på ett tag men kanske blir man mer attraktiv på marknaden nu och blir istället ner ringd. Vem vet. Tiden får avgöra. Men tänkte nu väcka Tim traska ner i källaren och hämta upp några kassar med barnkläder. Fixa ihop fina annonser och häva in stålar. Så ha en fin onsdag,Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska börjas i tid. Läsa riktiga böcker ska det vara, vem vill bara ha böcker med bilder...