onsdag 25 mars 2009

lite seg

Ush jag är verkligen helt slut. Tycker allt att det börjar tära på mig att vara ute flera timmar varje dag i rask takt med hund och barn. Sedan allt hemmapyssel hur tråkigt och segt kan inte det vara. Bläää känner att denna onsdag kan sluta lite hur som helst även att det är strålande sol ute och pengarna har dunkat in på kontot.

Fröknarna på dagis bara älskade Tims nya everrest outfits från stadium och han liksom glänser som guldish i solen när vi traskar hem från dagis. Visst kan jag hålla med min mami om att färgen (vit) kanske inte är det optimala för ett barn i den åldern som smutsar ner sig från topp till tå. Fast åt andra sidan så varför kan man inte få glänsa även på dagis ?

Efter lunch ska jag ta med mig Tim till sjukhuset för återbesök efter att nu använt inhalator på honom i ungefär en månad. Oftast går det fint och faktiskt så hostar han inte på nätterna och morgonen längre om det inte vankas förskylning. Därför ska det bli intressant att höra vad mr buddha eller vad han nu hette har att analysera om detta mysteri som det faktiskt värkar vara enligt läkarna. Går allt bra så blir det nog en promenad ner mot stan och lite fönstershoping sedan hem och ännu en gång ut med vovven på en promenad. Ska förresten sluta äta plommon nu innan jag får ont i magen och börja göra mig i ordning så allt är klart när jag hämtar Tim på dagis. Ha en fin dag.Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

En sista gång, ge f**n i dom sista plommonen nu, borta med tassarna