torsdag 26 mars 2009

.....

Tänkte först bara förtella er om att bilen vi kollade på igår kväll var en nit. Så här i efterhand känner vi oss lite småblåsta. Resa flera timmar i bil för att sedan se att det liksom inte stämmde så där superduper mycket med själva annonsen. Det känns ju lite surt tycker vi allt. Men sådant är väl livet antar jag.
Och här sitter jag i sovrummet lagom mätt efter kvällsmaten. Felicia var snäll och badade tillsammans med Tim som självklart blev eld och lågor av att leka av sig med systra sin innan det var dags för sängen. Jag känner mig lite avslagen och har mycket funderingar som snurrar runt i huvudet. Tänkte inte gå in vidare på det dock utan håller det inom mig för att det liksom inte ska beröra andra folk som ändå inte har en susning om hur svårt vissa beslut här i livet faktiskt är. Trött är jag också kände jag nu när jag sitter här och tycker synd om mig själv.Kanske skulle man ta och sova lite för att orka med allting som står på listan nästkommande dag. Så nu blir det inte mer skrivet idag faktiskt. Sov gott.

Inga kommentarer: