onsdag 25 mars 2009

bilfärden

Då sitter man i bilen någonstanns mellan gbg och borås . Väntar på att Thomas ska komma tillbaka från ett toabesök vid en mack och fortsätta resan vidare mot Borås. Vi har hittat en bil som vi ska spana in. Kanske är det pärlan vi drömt om som finns där och väntar på oss eller nitlotten som mest kommer kosta oss onördiga bensinpengar .

Tim sover som en stock och Felicia spelar ett spel med världens i särklass mest irriterande musik jag någonsin hört. Thomas har huvudvärk och jag magont. Javisst kan det bli bättre. Tror inte det men vi hoppas på underverk. Förresten gick Tims sjukhusbesök bra och vi ska nu dra ner dosen till en gång om dagen men öka vid hosta och irritation. Hålla på fram till sommaren och sedan gå på ännu ett besök.

Mer skriver jag inte nu för då kan det hända att det blir en olycka här i baksätet eftersom jag börjar må lite illa. Håll nu tummarna för oss och så ger jag besked om hur allt gick senare ikväll om vi inte blir alltför sena . Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka till med bilen och ät inte för många plommon. PUSS! jag ringer efter kursen imorgon är klar runt kl 15. puss.