tisdag 7 april 2009

hola!!!!

*pust* Alldeles nyss hemkommen från en långpromenad i den härliga vårsolen denna tisdag. Tänkte snart sätta igång och röja upp här sedan ta en dusch och invänta mami feat papi som är på väg upp till mig för att liva upp min annars så ensamma vardag denna vecka. Familjen lämnade mig i helgen och begav sig ner till skåneland för påskfirande och häng med barnens farmor och farfar. Själv blev jag kvar här eftersom det nu helt plötsligt slagit slint i huvudet på jobbet och själv har jag redan hunnit plöja 4 arbetsdagar i sträck och har nu tre till framför mig denna vecka så jag kan bara tacka och buga. Personalen var förresten glada att ha mig tillbaka och igår fick jag mitt arbetschema för sommaren av the big boss så nu kan jag planera de få dagarna jag kommer ha ledigt med glädje.
Det är idag 3:e dagen jag är ensam här hemma och faktiskt så har det varit riktigt lugnt och skönt. Självklart saknar jag familjen och längtar efter att se dom igen efter helgen. Men det jag menar är att jag nu bara kan ösa alla min energi enbart på mig själv och hinna med saker som aldrig riktigt kan göras annars. Ensamlivet är dock inget för mig så jag är glad att jag bara testar på det fåtalet gånger om året eftersom jag har mitt liv på det torra kan man väl säga.

Annars då så är väl allt som det brukar vara. Håller på att spara ut mitt hår då jag insett att jag är en tjej som ska ha långt hår . Tränar bort mina extra kilon som liksom inte vill försvinna och mår bra allmänt. Mer blir det inte nu men eftersom jag uppdaterar så sällan numera så täntkte jag lassa upp lite foton på Tim som förändras för varje dag som går och visst hoppas jag att han saknar sin mamma där nere i skåneland. Puss hej.


Inga kommentarer: